Ponad roczna współpraca marki Milulove z Netmove
Milulove to polska, stosunkowo młoda marka, która powstała z miłości do dzieci połączonej z pasją do tworzenia rzeczy wyjątkowych.
Zobacz, w jaki sposób ponad roczna współpraca marki Milulove z Netmove przełożyła się na wysoki zwrot z inwestycji!
Case study
Efekty naszej pracy
Celem naszej współpracy było zwiększenie sprzedaży w e-sklepie milulove.pl.
Sukienki z metką Milulove pochodzą wprost z bajkowych krain! Pełne są falban, tiuli, perełek oraz koronek, dzięki czemu każda dziewczynka poczuje się w nich jak księżniczka. Do tego, delikatne, bawełniane wykończenia i dyskretne odszycie wewnątrz metodą ukrytych szwów, sprawiają, że ubranka są bardzo komfortowe.
Podczas planowania kampanii w modelu PPC (Pay Per Click) szczególny nacisk położyliśmy na kampanię produktową w wyszukiwarce. Zastosowaliśmy w niej podział na topowe kategorie, z udziałem kampanii produktowych standardowych oraz inteligentnych. Dodatkowo wprowadziliśmy kampanię dynamiczną (DSA), uwzględniającą pełne rozszerzenia reklam tj. rozszerzenie promocji, graficzne, linków podstron i cen.
Obecnie, osiągany przez Milulove ROAS, czyli zwrot nakładów z inwestycji, pozostaje na średnim poziomie zawrotnych 5 682%! Średni koszt kliknięcia w reklamę (CPC) udało się nam ograniczyć do 12 groszy.
Dzięki zaufaniu, którym obdarzyło nas Milulove, byliśmy w stanie uszyć kampanię marzeń! 🙂