Poznaj naszą ofertę

Zadbaj o doświadczenia użytkowników i zwiększ sprzedaż

Popraw współczynnik konwersji i przekształć odwiedziny użytkowników w zakupy.

User Experience

UX (User Experience) to suma wszystkich reakcji i odczuć, jakie towarzyszą użytkownikom podczas korzystania ze sklepu internetowego. Dobry i przemyślany UX powinien umożliwić odwiedzającym szybkie i łatwe dokonywanie zakupów.

W trakcie współpracy przeanalizujemy:

  • stronę główną, kartę produktu i koszyk
  • stronę kategorii i podkategorii,
  • zwroty i reklamacje,
  • blog i newsletter,
  • social proof,
  • jakość obsługi i doświadczenie klienta.
Oferta

Co zyskasz?

  • Wzrost współczynnika konwersji

    Pozytywne doświadczenia użytkowników to jedne z najistotniejszych elementów, które skłaniają do zakupu w danym e-sklepie. Jakość tych doświadczeń można mierzyć wartością współczynnika konwersji.

  • Skrócisz ścieżkę
    zakupową

    Im mniejsza liczba kroków dzielących użytkowników od finalizacji zakupu, tym mniejsza liczba porzuconych koszyków i niższy współczynnik odrzuceń.

  • Zwiększysz efekty działań w innych kanałach sprzedaży

    Zadbanie o wysoką jakość doświadczenia użytkowników istotnie wpłynie na efekty osiągane z działań prowadzonych w innych kanałach sprzedaży, takich jak SEO, Google ADS, Allegro, Social Media itp. Twoja strona – jako miejsce, w którym finalizowana jest decyzja zakupowa – odgrywa kluczową rolę w sprzedaży online.

  • Wzmocnisz wizerunek i wiarygodność swojej marki

    Poprawny UX jest niezbędnym elementem na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Buduje zaufanie użytkowników do Twojego sklepu internetowego oraz wzmacnia Twój wizerunek na tle konkurencji. Bez niego nie osiągniesz zadowalających wskaźników sprzedażowych.

Oferta

Co nas wyróżnia?

Skupiamy się nie tylko na wybranym obszarze działań Twojego e-sklepu, ale także kompleksowo podchodzimy do Twojego biznesu.

Analizujemy otoczenie, konkurencję, ofertę i procesy sprzedażowe, a następnie wyciągamy wnioski i rekomendujemy odpowiednie działania.

  • analiza współczynnika konwersji w e-sklepie,
  • analiza konkurencyjnych domen,
  • wskazanie obszaru sklepu wymagającego zmian i ulepszeń,
  • przygotowanie rekomendacji, mających na celu ulepszenie doświadczeń użytkowników,
  • wdrożenie zmian wskazanych w audycie,
  • prezentacja dobrych praktyk i raport ze współpracy.
Opinie klientów

Co mówią o nas klienci

  • Cenimy zespół Netmove za doświadczenie i znajomość zagadnień z obszaru e-marketingu oraz analityki internetowej, a także ich elastyczność i inicjatywę we wdrażaniu nowych rozwiązań.

    Mateusz Sikorowicz
  • Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Netmove, ponieważ cenię sobie indywidualne podejście do klienta i wnikliwe zgłębianie mojej branży przy optymalizacji mojego sklepu.

    Barbara Machaj
  • Dotrzymane obietnice. Pełne zrozumienie potrzeb biznesowych klienta. Determinacja w dążeniu do coraz lepszych rezultatów. To trzy najważniejsze czynniki, które sprawiają, że nasza współpraca z Netmove układa się od wielu lat tak dobrze. Serdecznie polecam Netmove, jeśli naprawdę zależy Wam na efektach, a do tego cenicie sobie współpracę opartą na zaufaniu.

    Jakub Jędrzejek
    • Brands' Success Director
    • LOS MEJORES
  • Zanim znaleźliśmy rzetelną firmę w kwestii pozycjonowania odbijaliśmy się od dziesiątki innych, którym zależało tylko na podpisaniu z Nami umowy. Z firmą Netmove współpracujemy już rok. Mogę śmiało polecić firmę Netmove, dzięki której osiągamy nasze pierwsze sukcesy w branży ecommerce! Serdecznie pozdrawiam cały zespół!

    Dawid Marcinkowski
  • Współpracujemy z firmą Netmove od ponad 10 lat w zakresie obsługi Google Adwords i pozycjonowania. Wszystkie realizowane projekty były prowadzone i raportowane z należytą starannością.

    Łukasz Doborzyński
Skontaktuj się z nami

Chcesz poprawić UX w swoim e-sklepie?

Potrzebujesz dodatkowych informacji?

Skontaktuj się z naszym specjalistą od UX

    Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych