Oświetlimy Twoją drogę do sukcesu!
5 miesięcy – tyle czasu potrzebowali nasi specjaliści, aby kampania produktowa Google Shopping osiągnęła ponad 2 mln wyświetleń!
Optymalizacja kampanii, odpowiednio dobrane cele oraz budżety reklamowe – wszystko to sprawiło, że nasza współpraca z klientem okazała się dużym sukcesem.
SKUTECZNA KAMPANIA GOOGLE ADS
Ilość kliknięć w reklamę a poziom CPC
- Łączna liczba kliknięć w reklamy wyniosła 44,8 tys.
- Średni koszt pojedynczego kliknięcia na przestrzeni całej współpracy wyniósł 31 groszy.
- Łączna kwota inwestycji w kampanię Google Ads była na poziomie 13,8 tys. złotych.
CASE STUDY
Efekty naszej pracy w liczbach
- Liczba transakcji, które zostały dokonane po kliknięciu użytkowników w reklamę wyniosła 696.
- Średnia wartość produktów zamówionych z kampanii Google Ads wyniosła 179 zł.
- Przychody osiągnięte dzięki Google Ads wyniosły ponad 125 tys. zł.
- Wskaźnik zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS) osiągnął poziom 909%, co oznacza, że za każdą złotówkę wydaną na reklamę do e-sklepu klienta wraca 9 zł.