Nasza oferta

02
Performance
marketing
Rozumiemy, że płatne działania rozliczane w modelu PPC (Cost per click) są Twoją inwestycją w e-sklep. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych specjalistów oraz ciągłej optymalizacji Twoich kampanii, przekierujemy do Ciebie użytkowników zainteresowanych oferowanymi na e-sklepie produktami i zoptymalizujemy koszt za kliknięcie. Wszystko po to, aby dostarczyć Ci maksymalny zwrot z inwestycji (ROAS)!

04
Social
commerce
Aż 18,3 mln użytkowników w Polsce korzysta z Facebooka. Dzięki odpowiednio dopasowanym do Twojej grupy docelowej reklamom możesz osiągnąć większy ruch w witrynie i konwersje, a także zwiększyć zasięg i ilość interakcji z Twoim fanpagem! Zaufaj naszemu kreatywnemu zespołowi i wyróżnij się w Social Mediach!
SEO dla e-commerce
Skuteczne pozyskanie ruchu z wyszukiwarki może stanowić o sukcesie lub porażce biznesu internetowego. Optymalizacja serwisu oraz wdrożenie odpowiedniej strategii i taktyk pozycjonowania dostosowanych do specyfiki konkretnej branży pozwalają utrzymać wysokie pozycje serwisu w wynikach wyszukiwania oraz zwiększać przychody i rentowność sprzedaży w długim okresie.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu typu long tail, czyli budowaniu ruchu w serwisie w oparciu o szczegółowe frazy wyszukiwania. To one odpowiadają za 70% ruchu z wyszukiwarek i aż 90% transakcji. Ta strategia, w przypadku sklepów online, przynosi bardzo szybkie efekty, a ponadto, prowadzona konsekwentnie, pozwala osiągnąć trwałą przewagę nad konkurencją.
Pozycjonowanie powinno być działaniem kompleksowym, dlatego każdy projekt rozpoczynamy od szczegółowego audytu SEO strony internetowej. Zapewniamy wsparcie specjalistów na każdym etapie wdrożenia niezbędnych zmian, aby serwis mógł w pełni wykorzystać swój potencjał – od nazewnictwa i opisów, po tworzenie wartościowych treści wpływających na pozycję strony w rankingu wyników.
Pracując nad pozycją serwisu w wynikach wyszukiwania, korzystamy z 15-letniego doświadczenia i wiedzy, popartej testami wielu strategii i rozwiązań, które regularnie optymalizujemy i wdrażamy dla naszych Klientów.
audyt seo
- Podstawowy element każdego projektu związanego z pozycjonowaniem serwisu internetowego. Dostarcza wiedzy na temat widoczności Twojej strony WWW dla wyszukiwarek oraz jej pozycji na tle konkurencji.
- Elementy techniczne: zgodność z aktualnymi wytycznymi wyszukiwarek internetowych;
- Treści: jakość zawartości serwisu oraz dostosowanie treści pod kątem pożądanych słów kluczowych;
- Indeksowanie: widoczność serwisu i poszczególnych podstron w wynikach wyszukiwania dla kluczowych fraz;
- Linki zewnętrzne: ilość i jakość odnośników do strony, które decydują o rankingu strony w wyszukiwarce;
Performance marketing
- Kampanie rozliczane w modelu cost-per-click pozwalają efektywnie pozyskiwać ruch w serwisie przy zachowaniu kontroli nad rentownością inwestycji w reklamę. Możesz w ten sposób skutecznie wspierać sprzedaż konkretnego asortymentu, prowadzić taktyczne działania promocyjne lub poinformować o nowym produkcie lub usłudze.
Bazując na doświadczeniu z kilku tysięcy zrealizowanych kampanii e-commerce, wypracowaliśmy model zakupu mediów, który pozwala utrzymać stały wzrost obrotów przy jednoczesnym obniżaniu kosztu kliknięć. Działania reklamowe prowadzimy w oparciu o przemyślaną strategię, która wynika ze szczegółowej analizy sprzedaży w promowanym serwisie. Dzięki temu możesz stale optymalizować wydatki reklamowe oraz uzyskiwać wyższe wskaźniki ROAS (Return On Ad Spend).
Klient w internecie “kupuje oczami”. Dlatego w przypadku sklepów internetowych szczególnie polecamy reklamę Google Shopping. Kampanię produktową wyróżnia to, że składa się z obrazka, tytułu, krótkiego opisu, ceny i linku do sklepu. Może być wzbogacona o oceny.
Dzięki temu użytkownicy chętniej klikają w reklamę.
Małe zdjęcia z etykietą: „sponsorowane” widoczne na samej górze wyników wyszukiwania w Google to właśnie reklamy zakupowe.
Oprócz planowania i zakupu mediów oferujemy usługi z zakresu doradztwa, budowania list remarketingowych oraz kreacji i produkcji banerów reklamowych.
Jako certyfikowany Partner Google posiadamy ekspertyzę ze wszystkich specjalizacji Google Ads:
- Google Shopping ,
- reklama w wyszukiwarce,
- wideo,
- reklama w sieci reklamowej Google AdSense.
Allegro ads
W ramach współpracy proponujemy Ci optymalizację konta, wystawionych produktów oraz samej kampanii Allegro Ads. Odpowiednie działania na Twoim koncie pozwolą zwiększyć współczynnik konwersji, a tym samym zapewnić satysfakcjonujący wzrost sprzedaży.
Siła Allegro, 4 elementy Twojego sukcesu:

Audyt
konta Allegro
Po przeanalizowaniu Twojego konta wyślemy Ci listę rekomendacji dotyczących optymalizacji tak, aby prowadzone przez nas kampanie przyniosły maksymalne efekty. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z Allegro? Nic nie szkodzi! Pomożemy Ci założyć konto.

Optymalizacja
ofert
Wiesz już, że atrakcyjna oferta to klucz do sukcesu. Zadbamy, aby Twoje opisy odpowiadały na zapytania użytkowników i dostarczyły wszystkich informacji, które doprowadzą potencjalnego klienta do wyboru Twojego produktu. Stworzenie i optymalizacja kampanii

Allegro
Ads
Kampanię Allegro Ads prowadzimy kompleksowo, skupiając się na jej analityce i obsłudze technicznej. Naszym celem jest zapewnienie Ci pozycji lidera poprzez stałą optymalizację kampanii. Śledząc trendy w wyszukiwarce Allegro wiemy, jakie frazy są najczęściej wyszukiwane i w jaki sposób przełożyć to na atrakcyjność oferowanych przez Ciebie opisów produktów.

Raportowanie wyników
To nasza agencja rozlicza się z Allegro. Tobie pozostaje rozliczyć nas z efektów. Jak je sprawdzić? Co miesiąc otrzymasz od nas raport, który w przejrzysty sposób pokaże Ci przebieg kampanii.
Social commerce
Działania prowadzone przez naszą agencję w ramach oferty Facebook Ads polegają na stworzeniu kampanii reklamowej Twojej firmy/marki na Facebooku. Nasi specjaliści uwzględnią w niej cele najlepsze dla Twojej branży i na bieżąco będą monitorować przebieg kampanii, tak, abyś osiągał jak najlepsze wyniki. Kreacje reklamowe przygotowane zostaną przez nasz doświadczony zespół copywriterów, we współpracy z grafikiem. Po zakończeniu kampanii dostarczymy Ci raport prezentujący jej efekty.
Ruch w witrynie
Konwersje
Kampania z takim celem zachęca odbiorców do podejmowania działań w witrynie firmy. Można to zrobić używając przycisku CTA: Kup Teraz.
Wiadomości
Kampania umożliwia nawiązywanie kontaktu z osobami na Facebooku, potencjalnymi klientami, zainteresowanymi zakupem produktów lub usług.
Polubienia
Celem kampanii jest zwiększenie grona fanów fanpage'a, a co za tym idzie: wzmocnienie rozpoznawalności marki.
Promowanie na lokalnym rynku
Kampania umożliwia zwiększenie ruchu, gdy firma świadczy usługi na lokalnym rynku, poprzez zarysowanie grupy docelowej biorąc pod uwagę zasięg.