Ponad 3000 procent ROAS? Wiemy, jak wykorzystać Google Ads!
Rekordowo wysoki ROAS i inne wzrosty – czy Google Ads jest tak skutecznym narzędziem?
Planowanie i wybór optymalnych narzędzi w przypadku tej firmy, poskutkowały rekordowo wysokim zwrotem z inwestycji. Ponad 3000% ROAS to niejedyny efekt dopasowanej kampanii. Wzrosty nastąpiły również w zakresie kliknięć, co przełożyło się na większą ilość zawieranych transakcji o charakterze wartościowym, a w konsekwencji znacząco zwiększyło przychody naszego klienta.
Kampania Google Ads dla e-commerce
Chcesz odnieść sukces? Napisz lub zadzwoń – z Netmove pobijesz rekordy!
- Kampanie prowadzimy od 5 lutego 2020 roku.
- Miesięczny budżet wynosi 1,1 tys. PLN.
- Po 6 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają niemal 220 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 3 213%.
- W witrynie sklepu odnotowano ponad 34,3 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 20 groszy.
- Przez okres 6 miesięcy sfinalizowano aż 333 transakcje, o średniej wartości pojedynczej z nich 660 PLN.