Jak osiągnąć dobre wyniki również poza sezonem?
Posiadasz w swojej ofercie produkty sezonowe? Zobacz, w jaki sposób możesz osiągnąć maksymalny zysk pochodzący z ich sprzedaży!
- Podczas 8 miesięcy współpracy w ramach najniższego pakietu, nastąpił wzrost ruchu organicznego na e-sklepie o 93%.
- Wzrost ruchu organicznego przełożył się na wzrost dokonywanych na nim zakupów, zarówno pod kątem wartości transakcji: o 88%, jak i ich ilości: o 54%.

Wyniki SEO dla branży mody
Wzrost czerwiec 2021
vs luty 2022
Podczas trwania 8-miesięcznej współpracy udało się nam osiągnąć lepszą widoczność witryny w wyszukiwarce Google, wzrost ruchu, pochodzący z organicznych wyników wyszukiwania, oraz wzrosty zarówno wartości transakcji jak i ich ilości.

Case study
Wzrosty na e-sklepie
Pomimo oczywistej sezonowości, udało się osiągnąć wzrosty na e-sklepie miesiąc do miesiąca również poza sezonem, tj. w lipcu, sierpniu i wrześniu.
Wysoki popyt na rękawiczki zaczął się w październiku i trwał do grudnia. Wzmożony ruch na e-sklepie widoczny był już natomiast od września. Wartość transakcji, osiągnięta w miesiącach będących szczytem sezonu (październik- grudzień) wyniosła 155 tys. PLN, przewyższając tym samym łączną wartość transakcji z pozostałych miesięcy o 40%.