Doskonała widoczność e-sklepu w wynikach wyszukiwania
Dynamiczne wzrosty są możliwe do osiągnięcia! Jak w ciągu roku dobrze wykorzystać możliwości działań SEO i Google Ads?
Klient z branży biżuteria i zegarki zdecydował się na pełne wsparcie. Kampania łącząca możliwości SEO i Google Ads przyniosła oczekiwane rezultaty, znacząco podnosząc wszystkie wskaźniki! Widoczność sklepu wzrosła o 1000%, a rosnący ruch w witrynie przełożył się na wyższe przychody pochodzące z transakcji, w tym również transakcji SEO. Szeroki wachlarz działań zaproponowany przez naszą agencję pozwolił skutecznie zrealizować założone cele.
Jak to zrobiliśmy? Poznaj siłę kompleksowych działań SEO i Google Ads!
- Ilość wszystkich transakcji na stronie wzrosła podczas rocznej współpracy z naszą agencją o 248%. Wzrostowi temu towarzyszył dynamiczny wzrost ilości transakcji pochodzących z organicznego pozycjonowania (284%).
- W ciągu 22 miesięcy wzrosły również przychody pochodzące z transakcji dokonywanych na sklepie: odpowiednio o 166% (wszystkie transakcje) i 221% (transakcje SEO).
- O 277% zwiększył się również ruch w witrynie.
- Na początku obsługi sklep był widoczny w organicznych wynikach wyszukiwania na zaledwie 164 słowa kluczowe w top 10.
- Obecnie liczba ta wynosi 1 867 słów kluczowych. Oznacza to wzrost rzędu 1 000%.
Kampania SEO dla sklepu z biżuterią
Dynamiczne wzrosty dzięki Google Ads
Ilość wszystkich transakcji na stronie wzrosła podczas rocznej współpracy z naszą agencją o 248%.
Case study
Szukasz przepisu na sukces Twojego e-sklepu? Postaw na naszą ofertę – zadbamy o najmniejszy szczegół!
Zastosowany przez naszą agencję, szeroki wachlarz działań w obrębie pozycjonowania organicznego i kampanii PPC przekładał się na ruch na stronie, a co za tym idzie: również na uzyskane ze sprzedaży przychody.
28% nowych użytkowników trafiało do e-sklepu poprzez płatne wyniki wyszukiwania, podczas gdy 27% pochodzi z ruchu organicznego. Bardzo ważne dla każdego e-sklepu jest widoczność łączenie kampanii płatnych z pozycjonowaniem zapewniającym widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania.
Aż 34% przychodów ze sprzedaży pochodziło z wyszukiwania organicznego oraz referallu. Artykuły z branży zegarki i biżuteria są dobrami luksusowymi, decyzja o ich zakupie nie jest impulsywna i wymaga czasu. Dlatego też przychody ze sprzedaży pochodzą z kanałów budujących długoterminową świadomość marki.