Netmove na SEO Vibes Poland 2024 – poznaj naszych prelegentów!

W Netmove wiemy, że wydarzenia branżowe to niekończące się możliwości rozwoju i wymiany doświadczeń. Właśnie dlatego, po udziale w organizowanym jakiś czas temu SEO & Content Camp 2022, z przyjemnością zapowiadamy swoją obecność na kolejnym ważnym evencie WhitePress – SEO Vibes Poland 2024!

Na majowej konferencji reprezentować Netmove będą nasi najlepsi specjaliści: Katarzyna Jankowska – Premium Project Manager, a także Sławomir Dąbrowski – Head of SEM.

Rozgrzewka przed Seo Vibes Poland 2024 

Czy większy budżet w Google Ads to lepszy budżet?

Czas na rozgrzewkę! Kasia i Sławek próbują odpowiedzieć na pytanie o to, czy większy budżet w Google Ads to lepszy budżet? Czy wysokie nakłady finansowe wystarczą, by zaplanować efektywną kampanię? A jeśli nie, to co jeszcze ma znaczenie? Od czego zacząć współpracę z klientem, aby nie przeoczyć tego, co w niej najważniejsze? O tym wszystkim, krótko, ale treściwie, w poniższym filmiku.

 

 

O prelegentach:

 

Katarzyna Jankowska – Premium Project Manager

Ponad dekada doświadczenia i nieskończone pokłady energii sprawiają, że Kasia jest naszym mistrzem koordynacji. W Netmove nadzoruje wielokanałowe działania realizowane dla naszych klientów, oferując im przy tym głębokie wsparcie na każdym etapie współpracy. Dynamiczna i pełna entuzjazmu – Kasia lubi szybkie działania i namacalne efekty, ale wie, że ich podstawą powinien być dobry, skrupulatnie opracowany plan. Po godzinach realizuje się jako aktywistka społeczna. Jest aktywną pasjonatką sztuki – organizuje happeningi, wystawy malarstwa i fotografii.

 

Sławomir Dąbrowski – Head of SEM

Performance Marketing nie ma przed nim tajemnic – dzięki bogatemu doświadczeniu i doskonałym umiejętnościom koordynacyjnym Sławek zrealizował już tysiące efektywnych kampanii dla klientów z niemal każdej obecnej na rynku branży. Działając w SEM od 2015 roku, ma na swoim koncie pracę zarówno w agencjach marketingowych, jak i po stronie klienta. W Netmove – jako Head of SEM – koordynuje pracę zespołu specjalistów Google Ads i odpowiada za strategiczne zarządzanie kampaniami. Rutynowe rozwiązania to dla Sławka stanowczo za mało! W codziennej pracy lubi działać odważnie i kreatywnie, mając na uwadze, że podstawą sukcesu jest głębokie zrozumienie potrzeb klientów i specyfiki ich biznesu.