1. Znajdź swoją niszę

Witryna sklepu Cocoshki w całości dedykowana jest artykułom dla dzieci i niemowląt – od wyprawek, poprzez ubranka i zabawki, aż po artykuły szkolne i meble do dziecięcego pokoju. Tak szeroka i pogłębiona oferta sprawia, że produkty oferowane przez Cocoshki mogą towarzyszyć dziecku już od pierwszych chwil, aż do momentu, w którym ukończy 6 lat (a nawet dłużej!). Co więcej mamy, które związały się już z tym miejscem na dobre, znajdą również sekcję z ubraniami dedykowanymi właśnie im – można więc kontynuować tu zakupy bez względu na wiek swojej pociechy. 🙂 Pamiętaj, prowadząc e-sklep musisz uświadomić sobie zapotrzebowanie Twoich odbiorców i wychodzić mu naprzeciw. W tym celu warto bacznie śledzić trendy dla danej branży oraz fora i grupy tematyczne. Powierzchowne zrozumienie potencjalnych klientów to tak naprawdę stracony potencjał dla Twojego e-biznesu. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz ze 100% skutecznością interpretować rynek, na którym działasz!

COCOSHKI: Ubranka i akcesoria dla dzieci, niemowląt i mam

2. Wyróżnij się albo zgiń

Musisz pamiętać, że Twoja konkurencja nigdy nie śpi! Dlatego też, oferowane przez Ciebie produkty, muszą wyróżniać się na jej tle. Co takiego wyjątkowego jest w e-sklepie Cocoshki? Przede wszystkim uwagę zwraca wysoka jakość oferowanych tu produktów. Widać, że dostępne marki zostały dokładnie wyselekcjonowane. Dzięki czemu, każdy klient może wybierać spośród zabawek i ubranek wyprodukowanych m.in w Danii, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytani oraz Polsce. Co więcej, produkty te posiadają znak CE (European Safety Standard), wykonane są z bezpiecznych i jakościowych materiałów, takich jak np. wełna z alpaki, w 100% z naturalna guma Hevea, certyfikowane drewno (FSC) – dzięki czemu są całkowicie bezpieczne i przyjazne dzieciom. Warto także wspomnieć, że nie zawierają plastyfikatorów BPA ftalanów, kadmu, ołowiu i niklu. Dodatkowym atutem oferowanych przez Cocoshki zabawek jest ich rozwojowy charakter.

Oprócz aspektu wizualnego, ich producenci postawili na bardzo ważną funkcję edukacyjną. W tym e-sklepie możemy znaleźć m.in wieżę z kubeczków, rozwijającą umiejętności motoryczne dziecka, ale także lalki bobasy – reprezentujące dzieci aż z czterech stron świata. Warto tu dodać, że ich anatomicznie i antropologicznie poprawna budowa ciała sprawia, że mogą być wspaniałym narzędziem edukacyjnym – ucząc szacunku dla różnorodności rasowej oraz różnic w budowie ciała pomiędzy płciami.

3. Odpowiednio zaprezentuj oferowane produkty

W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych i obrazkowego odbioru treści, musisz odpowiednio zaprezentować swoje produkty, aby zainteresować nimi swoich potencjalnych klientów. Zacznij od przygotowania dobrej jakości zdjęć, które nie tylko odpowiednio ukażą Twój produkt, ale też skupią na sobie uwagę odbiorców. Patrząc na zdjęcia umieszczone w sklepie Cocoshki można śmiało stwierdzić, że prowadząc swój e-sklep musisz zdecydować się na jedną stylistykę i za każdym razem dodając nowe produkty zachować konsekwencję. Nie mogą być to przypadkowe grafiki znalezione na stronie hurtowni lub producenta – takim podejście stworzysz tylko miszmasz w swojej ofercie i niczym się nie wyróżnisz. Dodając nowe produkty do swojego sklepu stawiaj nie tylko na dobrej jakości zdjęcia, ale i unikalne opisy, napisane językiem korzyści i zbudowane zgodnie z zasadami SEO. Pamiętaj też, że zdjęcia produktowe zdecydowanie różnią się od tych, które umieszczasz na swojej stronie w sliderze lub zajawkach kategorii. Jednak i jedne i drugie muszą być po prostu ładne i spójne z całym Twoim e-biznesem.

4. Pamiętaj, że nie samym sklepem człowiek żyje

Będąc właścicielem e-sklepu musisz pamiętać także o stworzeniu profili w mediach społecznościowych. Rekomendujemy Ci zdecydowanie się na Facebook lub Instagram, albo na obydwa. Sklep Cocoshki posiada zarówno zachowany w swojej stylistyce profil na Instagramie, jak i na Facebooku. Nie można odmówić im spójności. Nawet nie wiedząc, że mamy do czynienia ze zdjęciem z tego miejsca, od razu można wyczuć ich styl, który jest nie do podrobienia! Jednym słowem, natrafiając na zdjęcia Cocoshki w sieci nie da się ich pomylić z niczym innym. W ten sposób buduje się markę, zapada w świadomości odbiorców i dociera do wiernego grona stałych klientów! 38,4 tysiąca obserwujących na Instagramie i 12 426 polubień na Facebooku mówią same za siebie – jest z kogo brać przykład. 🙂 Jak widzisz, jest kilka istotnych elementów, na które warto zwracać uwagę zakładając, a potem już prowadząc swój sklep internetowy. Dodatkowo nie możesz zapomnieć o tak ważnych kwestiach, jak jego pozycjonowanie czy Google Shopping, które w pewnej perspektywie czasu, zawsze działają!