Wyposażenie wnętrz

Obsługujemy wiele sklepów internetowej z branży: wyposażenie wnętrz- od mebli, drzwi, dodatków, aż po oświetlenie. 

Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.

SEO - Efekty

Mamy duże doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych, zajmujących się wyposażeniem wnętrz (od mebli, drzwi, dodatki, aż po oświetlenie). Poniżej prezentujemy wyniki osiągane przez sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.W ramach działań SEO zajęliśmy się m.in.:
  • Audytem strony i jego wdrożeniem,
  • Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
  • Analizą i obsługą profilu linkowego.
tabela
  • Ilość transakcji SEO w sklepie X wzrosła o 100%, a w sklepie Y o 339%. Wartość transakcji SEO w obydwu sklepach także uległa zwiększeniu: o 183% w sklepie X i aż 1 1027% w sklepie Y.
  • Oznacza to, że wartość transakcji SEO wzrosła:
    • W sklepie X z 92 tys. PLN na początku współpracy do 168 tys. PLN po 10 miesiącach współpracy.
    • W sklepie Y z 8 tys. PLN na początku współpracy do 93 tys. PLN.
  • Ruch organiczny w sklepach wzrósł odpowiednio o 109% i 45%.
tabela
Widzimy także duże wzrosty widoczności w Top 10, Top 50 i Top 100 w obu sklepach, które przekładają się na wzrost ruchu organicznego, czyli potencjalnych klientów, przekierowanych do e-sklepu.
ilość transakcji
wartość transakcji
ruch organiczny


Efekty PPC
(klient nr 1)

Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z jednym z naszych klientów z branży “wyposażenie wnętrz”.
efekty PPC
  • Kampania ma bardzo dobre wyniki, mimo, że za nami dopiero pierwszy miesiąc współpracy.
  • Miesięczny budżet reklamowy wynosi 1,7 tys. PLN.
  • Po miesiącu trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają 15,7 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 936%.
  • W witrynie sklepu odnotowano 9,9 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 17 groszy.
  • Przez miesiąc sfinalizowano 43 transakcje, o średniej wartości 366 PLN.


Efekty PPC
(klient nr 2)

Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.

  • Kampanie prowadzimy od 7 lutego 2020 roku.
  • Miesięczny budżet wynosi 1 tys. PLN.
  • Przy takim poziomie kosztów po 6 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają 50,1 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 960%.
  • Cały czas optymalizujemy kampanię, w związku z czym czynnik ROAS
    w ostanim miesiącu jej trwania wrósł do poziomu 1 472%.
  • W witrynie sklepu odnotowano 14,5 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosi średnio 36 groszy.
  • Przez czas trwania kampanii sfinalizowano 59 transakcji, o średniej wartości 850 PLN.
Efekty PPC


Efekty PPC
(klient nr 3)

Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.

Efekty PPC
  • Kampanie prowadzimy od 24 stycznia 2020 roku.
  • Miesięczny budżet wynosi 1 tys. PLN.
  • Przy takim poziomie kosztów po 7 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają 70,6 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 1 049%.
  • W witrynie sklepu odnotowano 43,3 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosi średnio 16 groszy.
  • Przez czas trwania kampanii sfinalizowano 227 transakcji, o średniej wartości 311 PLN.


Efekty PPC
(klient nr 4)

Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.

  • Kampanie prowadzimy od 4 stycznia 2020 roku.
  • Miesięczny budżet wynosi 1 tys. PLN.
  • Przy takim poziomie kosztów po 7 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają poziomu 98 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 1 525%.
  • W witrynie sklepu odnotowano 39,1 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosi średnio 16 groszy.
  • Przez czas trwania kampanii sfinalizowano 358 transakcji, o średniej wartości 274 PLN.
Efekty PPC


Efekty PPC
(klient nr 5)

Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.

Efekty PPC
  • Kampanie prowadzimy od 4 listopada 2019 roku.
  • Miesięczny budżet wynosi 5 tys. PLN.
  • Po 9 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają 937 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 2 637%.
  • W witrynie sklepu odnotowano 183,9 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 20 groszy.
  • Przez czas trwania kampanii sfinalizowano 260 transakcji, o średniej wartości 3 603 PLN.


Efekty PPC
(klient nr 6)

Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.

  • Kampanie prowadzimy od 5 lutego 2020 roku.
  • Miesięczny budżet wynosi 1,1 tys. PLN.
  • Po 6 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają niemal 220 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 3 213%.
  • W witrynie sklepu odnotowano ponad 34,3 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 20 groszy.
  • Przez okres 6 miesięcy sfinalizowano aż 333 transakcje, o średniej wartości pojedynczej z nich 660 PLN.
Efekty PPC
kalendarz adwentowy