Obsługujemy wiele sklepów internetowej z branży: wyposażenie wnętrz- od mebli, drzwi, dodatków, aż po oświetlenie.
Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.
SEO - Efekty
- Audytem strony i jego wdrożeniem,
- Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
- Analizą i obsługą profilu linkowego.

- Ilość transakcji SEO w sklepie X wzrosła o 100%, a w sklepie Y o 339%. Wartość transakcji SEO w obydwu sklepach także uległa zwiększeniu: o 183% w sklepie X i aż 1 1027% w sklepie Y.
- Oznacza to, że wartość transakcji SEO wzrosła:
- W sklepie X z 92 tys. PLN na początku współpracy do 168 tys. PLN po 10 miesiącach współpracy.
- W sklepie Y z 8 tys. PLN na początku współpracy do 93 tys. PLN.
- Ruch organiczny w sklepach wzrósł odpowiednio o 109% i 45%.




Efekty PPC(klient nr 1)

- Kampania ma bardzo dobre wyniki, mimo, że za nami dopiero pierwszy miesiąc współpracy.
- Miesięczny budżet reklamowy wynosi 1,7 tys. PLN.
- Po miesiącu trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają 15,7 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 936%.
- W witrynie sklepu odnotowano 9,9 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 17 groszy.
- Przez miesiąc sfinalizowano 43 transakcje, o średniej wartości 366 PLN.
Efekty PPC(klient nr 2)
Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.
- Kampanie prowadzimy od 7 lutego 2020 roku.
- Miesięczny budżet wynosi 1 tys. PLN.
- Przy takim poziomie kosztów po 6 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają 50,1 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 960%.
- Cały czas optymalizujemy kampanię, w związku z czym czynnik ROAS
w ostanim miesiącu jej trwania wrósł do poziomu 1 472%. - W witrynie sklepu odnotowano 14,5 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosi średnio 36 groszy.
- Przez czas trwania kampanii sfinalizowano 59 transakcji, o średniej wartości 850 PLN.

Efekty PPC(klient nr 3)
Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.

- Kampanie prowadzimy od 24 stycznia 2020 roku.
- Miesięczny budżet wynosi 1 tys. PLN.
- Przy takim poziomie kosztów po 7 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają 70,6 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 1 049%.
- W witrynie sklepu odnotowano 43,3 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosi średnio 16 groszy.
- Przez czas trwania kampanii sfinalizowano 227 transakcji, o średniej wartości 311 PLN.
Efekty PPC(klient nr 4)
Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.
- Kampanie prowadzimy od 4 stycznia 2020 roku.
- Miesięczny budżet wynosi 1 tys. PLN.
- Przy takim poziomie kosztów po 7 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają poziomu 98 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 1 525%.
- W witrynie sklepu odnotowano 39,1 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosi średnio 16 groszy.
- Przez czas trwania kampanii sfinalizowano 358 transakcji, o średniej wartości 274 PLN.

Efekty PPC(klient nr 5)
Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.

- Kampanie prowadzimy od 4 listopada 2019 roku.
- Miesięczny budżet wynosi 5 tys. PLN.
- Po 9 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają 937 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 2 637%.
- W witrynie sklepu odnotowano 183,9 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 20 groszy.
- Przez czas trwania kampanii sfinalizowano 260 transakcji, o średniej wartości 3 603 PLN.
Efekty PPC(klient nr 6)
Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży “wyposażenie wnętrz”.
- Kampanie prowadzimy od 5 lutego 2020 roku.
- Miesięczny budżet wynosi 1,1 tys. PLN.
- Po 6 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają niemal 220 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 3 213%.
- W witrynie sklepu odnotowano ponad 34,3 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 20 groszy.
- Przez okres 6 miesięcy sfinalizowano aż 333 transakcje, o średniej wartości pojedynczej z nich 660 PLN.
