Czyli o tym, jak zwiększyć ruch i ilość realizowanych transakcji
Skuteczne zwiększenie ruchu w e-sklepie i znaczący wzrost ilości transakcji. Czy to zasługa dobrego pozycjonowania?
Odpowiednio opracowana strategia SEO, oparta na założonych celach, przyniosła wyraźny wzrost ruchu w witrynie. Zanotowano znaczące zwiększenie ilości wyszukiwań po istotnych dla naszego klienta słowach kluczowych w Top 10,50 i 100. To z kolei bezpośrednio przełożyło się na ilość i wartość realizowanych transakcji.

- Podczas naszej współpracy ilość transakcji wzrosła o 1 344%, a ich wartość o 1 576%
- Suma wartości transakcji z kwoty 2,8 tys. PLN w pierwszym miesiącu naszej obsługi wzrosła do 47 tys. PLN w maju 2020 r.
- Wzrosły również transakcje będące wynikiem SEO – zarówno pod względem ilościowym: o 1 663%%, jak również wartościowym: o 1 898%.
- Dynamicznie zwiększył się ruch organiczny w witrynie: o 825%.
- Na przestrzeni współpracy widoczny jest wzrost ilości wyszukiwań po słowach kluczowych zarówno w Top 10, 50 i 100.



- Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak i wartościowo).
- Tego typu transakcje, wynikające bezpośrednio z pozycjonowania, stanowiły średnio ponad 50% wszystkich transakcji.
- Pozycjonowanie strony miało wyraźny wpływ na ruch. Ponad 50% wejść pochodziło z SEO.
Pozwól się znaleźć swoim klientom! Skontaktuj się z nami – zadbamy o widoczność Twojego biznesu w sieci!