Współpracujemy wieloma sklepami internetowymi z branży: tekstylnej – od włóczek, kordonków, aż po pościele.
Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.
SEO - Efekty
- Audytem strony i jego wdrożeniem,
- Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
- Analizą i obsługą profilu linkowego.

- Podczas naszej współpracy z serwisem ilość transakcji wzrosła o 57%, a ich wartość o 65%.
- Wzrosły również transakcje SEO – zarówno pod względem ilościowym: o 44 %, jak i wartościowym: o 30% rok do roku.
- Na przestrzeni współpracy widoczny jest wzrost ilości wyszukiwań po słowach kluczowych zarówno w Top 10: o 107%, Top 50: o 221% i Top 100: o 248%.
- Wzrost liczby fraz kluczowych przełożyła się na ruch organiczny w witrynie, który zwiększył się o 34%.
- Witryna stała się o wiele bardziej widoczna dla użytkowników.

Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem
SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo
jak również wartościowo).Na wykresach widać, że stanowi on średnio ponad połowę.
Podobnie rozkłada się wykres dla ruchu w witrynie. Ilość wejść,
wygenerowana z działań SEO, stanowi średnio ponad 40% wszystkich wejść.


PPC - Efekty
Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z jednym z naszych klientów z branży tekstylnej.

- Miesięczna inwestycja w Google Ads na przestrzeni roku wynosiła średnio około 1 tys. PLN.
- Po roku trwania kampanii przychody ze sprzedaży przy danej inwestycji wyniosły łącznie 136 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 1 105%.
- W witrynie sklepu odnotowano ponad 68,5 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 18 groszy.
- Przez rok współpracy sfinalizowano 990 transakcji, których średnia wartość wynosiła 137 PLN.
Poniżej efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży tekstylnej. Pierwsza kampania wystartowała 6 miesięcy temu, w lutym 2020.
- Miesięczna inwestycja w Google Ads wynosiła średnio około 1 tys. PLN.
- Po 6 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży wyniosły łącznie 145,6 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 2 444%.
- W witrynie sklepu odnotowano ponad 69 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 9 groszy.
- Przez pół roku sfinalizowano 2 tys. transakcji, których średnia wartość wynosiła 85 PLN.
