Tekstylia

Współpracujemy wieloma sklepami internetowymi z branży: tekstylnej – od włóczek, kordonków, aż po pościele. 

Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.

SEO - Efekty

Jednym z naszych klientów jest sklep e-commmerce sprzedający artykuły tekstylne.W ramach działań SEO zajęliśmy się m.in.:
  • Audytem strony i jego wdrożeniem,
  • Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
  • Analizą i obsługą profilu linkowego.
Tabelka
  • Podczas naszej współpracy z serwisem ilość transakcji wzrosła o 57%, a ich wartość o 65%.
  • Wzrosły również transakcje SEO – zarówno pod względem ilościowym: o 44 %, jak i wartościowym: o 30% rok do roku.
  • Na przestrzeni współpracy widoczny jest wzrost ilości wyszukiwań po słowach kluczowych zarówno w Top 10: o 107%, Top 50: o 221% i Top 100: o 248%.
  • Wzrost liczby fraz kluczowych przełożyła się na ruch organiczny w witrynie, który zwiększył się o 34%.
  • Witryna stała się o wiele bardziej widoczna dla użytkowników.
wartość transakcji
  • Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem
    SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo
    jak również wartościowo).

  • Na wykresach widać, że stanowi on średnio ponad połowę.

  • Podobnie rozkłada się wykres dla ruchu w witrynie. Ilość wejść,
    wygenerowana z działań SEO, stanowi średnio ponad 40% wszystkich wejść.

Ilość transakcji
ruch w witrynie


PPC - Efekty

Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z jednym z naszych klientów z branży tekstylnej.

PPC efekty
  • Miesięczna inwestycja w Google Ads na przestrzeni roku wynosiła średnio około 1 tys. PLN.
  • Po roku trwania kampanii przychody ze sprzedaży przy danej inwestycji wyniosły łącznie 136 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 1 105%.
  • W witrynie sklepu odnotowano ponad 68,5 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 18 groszy.
  • Przez rok współpracy sfinalizowano 990 transakcji, których średnia wartość wynosiła 137 PLN.

Poniżej efekty współpracy z zakresu Google Shopping z kolejnym klientem z branży tekstylnej. Pierwsza kampania wystartowała 6 miesięcy temu, w lutym 2020.

  • Miesięczna inwestycja w Google Ads wynosiła średnio około 1 tys. PLN.
  • Po 6 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży wyniosły łącznie 145,6 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 2 444%.
  • W witrynie sklepu odnotowano ponad 69 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 9 groszy.
  • Przez pół roku sfinalizowano 2 tys. transakcji, których średnia wartość wynosiła 85 PLN.
PPC efekty
kalendarz adwentowy