Case study

Efekty naszej pracy

Celem naszej współpracy było zwiększenie sprzedaży w e-sklepie milulove.pl.

Sukienki z metką Milulove pochodzą wprost z bajkowych krain! Pełne są falban, tiuli, perełek oraz koronek, dzięki czemu każda dziewczynka poczuje się w nich jak księżniczka. Do tego, delikatne, bawełniane wykończenia i dyskretne odszycie wewnątrz metodą ukrytych szwów, sprawiają, że ubranka są bardzo komfortowe.

Podczas planowania kampanii w modelu PPC (Pay Per Click) szczególny nacisk położyliśmy na kampanię produktową w wyszukiwarce. Zastosowaliśmy w niej podział na topowe kategorie, z udziałem kampanii produktowych standardowych oraz inteligentnych. Dodatkowo wprowadziliśmy kampanię dynamiczną (DSA), uwzględniającą pełne rozszerzenia reklam tj. rozszerzenie promocji, graficzne, linków podstron i cen.

Obecnie, osiągany przez Milulove ROAS, czyli zwrot nakładów z inwestycji, pozostaje na średnim poziomie zawrotnych 5 682%! Średni koszt kliknięcia w reklamę (CPC) udało się nam ograniczyć do 12 groszy.

Dzięki zaufaniu, którym obdarzyło nas Milulove, byliśmy w stanie uszyć kampanię marzeń! 🙂

Materiały pochodzą ze strony milulove.pl