Dom i ogródGoogle Ads

Ponad 3000 procent ROAS?

Wiemy, jak wykorzystać Google ADS!

Rekordowo wysoki ROAS i inne wzrosty – czy Google ADS jest tak skutecznym narzędziem?

Planowanie i wybór optymalnych narzędzi w przypadku tej firmy, poskutkowały rekordowo wysokim zwrotem z inwestycji. Ponad 3000% ROAS to niejedyny efekt dopasowanej kampanii. Wzrosty nastąpiły również w zakresie kliknięć, co przełożyło się na większą ilość zawieranych transakcji o charakterze wartościowym, a w konsekwencji znacząco zwiększyło przychody naszego klienta. 

Tabelka Tabelka
  • Kampanie prowadzimy od 5 lutego 2020 roku.
  • Miesięczny budżet wynosi 1,1 tys. PLN.
  • Po 6 miesiącach trwania kampanii przychody ze sprzedaży sięgają niemal 220 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) jest na poziomie 3 213%.
  • W witrynie sklepu odnotowano ponad 34,3 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 20 groszy.
  • Przez okres 6 miesięcy sfinalizowano aż 333 transakcje, o średniej wartości pojedynczej z nich 660 PLN.

Chcesz odnieść sukces? Napisz lub zadzwoń – z Netmove pobijesz rekordy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *