Case study

Doskonałe efekty sprzedażowe

Współpraca w ramach pakietu Optimum już po niespełna 4 miesiącach przyniosła naszemu klientowi doskonałe efekty sprzedażowe.

Case study

Efekty naszej pracy w liczbach

  • Łączna liczba kliknięć w reklamę wyniosła 19,4 tys.
  • Średni koszt pojedynczego kliknięcia na przestrzeni współpracy wyniósł 36 groszy.
  • Łączna kwota inwestycji w kampanię Ads była na poziomie 6 910 zł.
  • Liczba transakcji, które zostały dokonane po kliknięciu użytkowników w reklamę wyniosła 323.
  • Średnia wartość produktów zamówionych z kampanii Google Ads to 3 171 zł.
  • Przychody osiągnięte dzięki Google Ads wyniosły ponad 1 mln zł.
  • Zwrot nakładów z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 14 820%!