ModaPozycjonowanie

Jak osiągnąć dobre wyniki również poza sezonem?

MODA – Rękawiczki Skórzane
Posiadasz w swojej ofercie produkty sezonowe? Zobacz, w jaki sposób możesz osiągnąć maksymalny zysk pochodzący z ich sprzedaży!

Podczas trwania 8-miesięcznej współpracy udało się nam osiągnąć lepszą widoczność witryny w wyszukiwarce Google, wzrost ruchu, pochodzący z organicznych wyników wyszukiwania, oraz wzrosty zarówno wartości transakcji jak i ich ilości. 

WZROST LUTY 2022 vs CZERWIEC 2021
Prezentowane wyniki zostały osiągnięte w mocno narażonej na sezonowość branży. Sklep internetowy ma bowiem w swojej ofercie skórzane rękawiczki. Na kolejnym slajdzie przedstawimy szczegółowy wykres, prezentujący osiągane w danych miesiącach wyniki sprzedażowe.
  • Podczas 8 miesięcy współpracy w ramach najniższego pakietu, nastąpił wzrost ruchu organicznego na e-sklepie o 93%.
  • Wzrost ruchu organicznego przełożył się na wzrost dokonywanych na nim zakupów, zarówno pod kątem wartości transakcji: o 88%, jak i ich ilości: o 54%.

WZROSTY NA E-SKLEPIE

Wysoki popyt na rękawiczki zaczął się w październiku i trwał do grudnia. Wzmożony ruch na e-sklepie widoczny był już natomiast od września. Wartość transakcji, osiągnięta w miesiącach będących szczytem sezonu(październik- grudzień) wyniosła 155 tys. PLN, przewyższając tym samym łączną wartość transakcji z pozostałych miesięcy o 40%.

Pomimo oczywistej sezonowości, udało się osiągnąć wzrosty na e-sklepie miesiąc do miesiąca również poza sezonem, tj. w lipcu, sierpniu i wrześniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.