Wyniki SEO dla branży mody

Wzrost czerwiec 2021
vs luty 2022

Podczas trwania 8-miesięcznej współpracy udało się nam osiągnąć lepszą widoczność witryny w wyszukiwarce Google, wzrost ruchu, pochodzący z organicznych wyników wyszukiwania, oraz wzrosty zarówno wartości transakcji jak i ich ilości.

Wzrost wskaźników SEO czerwiec 2021 vs luty 2022. Prezentowane wyniki zostały osiągnięte w mocno narażonej na sezonowość branży. Sklep internetowy ma bowiem w swojej ofercie skórzane rękawiczki. Na kolejnym slajdzie przedstawimy szczegółowy wykres, prezentujący osiągane w danych miesiącach wyniki sprzedażowe.
Case study

Wzrosty na e-sklepie

Pomimo oczywistej sezonowości, udało się osiągnąć wzrosty na e-sklepie miesiąc do miesiąca również poza sezonem, tj. w lipcu, sierpniu i wrześniu.

Wysoki popyt na rękawiczki zaczął się w październiku i trwał do grudnia. Wzmożony ruch na e-sklepie widoczny był już natomiast od września. Wartość transakcji, osiągnięta w miesiącach będących szczytem sezonu (październik- grudzień) wyniosła 155 tys. PLN, przewyższając tym samym łączną wartość transakcji z pozostałych miesięcy o 40%.