Branża beauty

Obsługujemy wiele sklepów internetowej z branży: beauty, które w swoim asortymencie mają: kosmetyki pielęgnacyjne, artykuły fryzjerskie i lakiery do paznokci.

Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.

SEO - Efekty

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy w lutym 2020.W ramach działań SEO zajęliśmy się m.in.:
  • Audytem strony i jego wdrożeniem,
  • Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
  • Analizą i obsługą profilu linkowego.
tabela
  • SEO, czyli pozycjonowanie, to działanie długoterminowe. Na początku pracujemy nad wzrostem widoczności sklepu, który następnie przekłada się na wzrost sprzedaży.
  • W przypadku naszego klienta z branży beauty wzrost sprzedaży był widoczny już po trzech miesiącach: o 211% ilościowo oraz 195% wartościowo.
  • Wzrosły również transakcje będące wynikiem SEO – zarówno pod względem ilościowym: o 440%, jak i wartościowym: o 325%.
  • Nasi pozycjonerzy skupili się na jakościowych frazach z tzw. “długim ogonem”, które szybciej przełożą się na sprzedaż.
  • W efekcie mimo, że łączna liczba fraz wzrosła jedynie o kilkanaście procent, obserwujemy wzrost odwiedzin o 348% oraz wspomniany wzrost sprzedaży SEO o 325%.
wartość
  • Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak
    i wartościowo).
  • Tego typu transakcje, wynikające bezpośrednio z pozycjonowania,
    stanowiły średnio ponad 40% wszystkich transakcji.
  • Pozycjonowanie strony miało wyraźny wpływ na ruch. Średnio ponad 60% wejść było wynikiem SEO.
ilość transakcji
ruch w witrynie
kalendarz adwentowy