To możliwe dzięki odpowiednim działaniom SEO!
Unikalna strategia SEO pozwoliła na błyskawiczny wzrost sprzedaży w niszowej branży. Co zadecydowało o ostatecznym sukcesie?
BHP bez wątpienia należy do branż niszowych, jednak unikalna strategia SEO umożliwiła wzrost widoczności e-sklepu, a w konsekwencji – wpłynęła na efektywność sprzedaży. Zaplanowane działania, w tym także skuteczny dobór fraz, błyskawicznie znalazły odzwierciedlenie w bieżących trendach, a pozycjonowanie przyniosło oczekiwane rezultaty w zaledwie trzy miesiące!

- SEO, czyli pozycjonowanie, to działania długoterminowe. Na początku pracujemy nad wzrostem widoczności sklepu, który następnie przekłada się na wzrost sprzedaży.
- W przypadku naszego klienta z branży BHP wzrost sprzedaży był widoczny już po trzech miesiącach.
- W przypadku branż niszowych, jaką jest BHP, skupiamy się na bardziej jakościowych frazach. Nasi pozycjonerzy zdecydowali się na zawężenie wyszukiwanych słów do fraz najbardziej jakościowych, które szybciej przełożą się na sprzedaż.
- W tym przypadku, mimo, że liczba fraz wzrosła o kilka procent, to wartość transakcji SEO wzrosła pod względem ilościowym: o 92%, jak również wartościowym: o 95%.
- Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak i wartościowo).
- Tego typu transakcje, wynikające bezpośrednio z pozycjonowania, stanowiły średnio ponad 90% wszystkich transakcji.
- Pozycjonowanie strony miało wyraźny wpływ na sprzedaż.


Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim e-sklepie? Zapoznaj się z naszą ofertą lub napisz do nas – wspólnie zaprojektujemy sukces Twojego biznesu!