BHP

Obecnie obsługujemy kilka sklepów internetowych z branży: BHP – od najazdów kablowych, ubrania robocze, maty ochronne, apteczki, czy gaśnice. Nasi klienci są bardzo zadowoleni ze współpracy z nami. 

Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.

SEO - Efekty

Możemy pochwalić się współpracą ze sklepami e-commmerce będącymi częścią niszowych branż. Jedną z nich stanowią na przykład artykułu z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.W ramach działań SEO zajęliśmy się m.in.:
  • Audytem strony i jego wdrożeniem,
  • Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
  • Analizą i obsługą profilu linkowego.
tabela
  • SEO, czyli pozycjonowanie, to działania długoterminowe. Na początku pracujemy nad wzrostem widoczności sklepu, ktory następnie przekłada się na wzrost sprzedaży. W przypadku naszego klienta z branży BHP wzrost sprzedaży był widoczny już po trzech miesiącach.
  • W przypadku branż niszowych, jaką jest BHP, skupiamy się na bardziej jakościowych frazach. Nasi pozycjonerzy zdecydowali się na zawężenie wyszukiwanych słów do fraz najbardziej jakościowych, które szybciej przełożą się na sprzedaż.
  • W tym przypadku, mimo, że liczba fraz wzrosła o kilka procent, to wartość transakcji SEO wzrosła pod względem ilościowym: o 92%, jak również wartościowym: o 95%.
transakcje
  • Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak
    i wartościowo).

  • Tego typu transakcje, wynikające bezpośrednio z pozycjonowania,
    stanowiły średnio ponad 90% wszystkich transakcji.

  • Pozycjonowanie strony miało wyraźny wpływ na sprzedaż.


PPC - Efekty

Poniżej prezentujemy efekt współpracy z zakresu Google Shopping z klientem X z branży BHP.

  • Po dziewięciu miesiącach współpracy przychody ze sprzedaży wynosiły 85 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 976%.
  • W witrynie sklepu odnotowano ponad 18 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 50 groszy.
  • Podczas trwania współpracy sfinalizowano 276 transakcji, których średnia wartość wynosiła 309 PLN.
adsy
adsy
  • Po trzech miesiącach współpracy przychody ze sprzedaży wynosiły 63,9 tys. PLN, przy ponoszonych kosztach miesięcznych na poziomie około 1,6 tys. PLN
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 1 293%.
  • W witrynie sklepu odnotowano ponad 29 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 17 groszy.
  • Podczas trwania współpracy sfinalizowano 451 transakcji, których średnia wartość wynosiła 142 PLN.

kalendarz adwentowy