Obecnie obsługujemy kilka sklepów internetowych z branży: BHP – od najazdów kablowych, ubrania robocze, maty ochronne, apteczki, czy gaśnice. Nasi klienci są bardzo zadowoleni ze współpracy z nami.
Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.
SEO - Efekty
Możemy pochwalić się współpracą ze sklepami e-commmerce będącymi częścią niszowych branż. Jedną z nich stanowią na przykład artykułu z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.W ramach działań SEO zajęliśmy się m.in.:
- Audytem strony i jego wdrożeniem,
- Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
- Analizą i obsługą profilu linkowego.

- SEO, czyli pozycjonowanie, to działania długoterminowe. Na początku pracujemy nad wzrostem widoczności sklepu, ktory następnie przekłada się na wzrost sprzedaży. W przypadku naszego klienta z branży BHP wzrost sprzedaży był widoczny już po trzech miesiącach.
- W przypadku branż niszowych, jaką jest BHP, skupiamy się na bardziej jakościowych frazach. Nasi pozycjonerzy zdecydowali się na zawężenie wyszukiwanych słów do fraz najbardziej jakościowych, które szybciej przełożą się na sprzedaż.
- W tym przypadku, mimo, że liczba fraz wzrosła o kilka procent, to wartość transakcji SEO wzrosła pod względem ilościowym: o 92%, jak również wartościowym: o 95%.

Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak
i wartościowo).Tego typu transakcje, wynikające bezpośrednio z pozycjonowania,
stanowiły średnio ponad 90% wszystkich transakcji.Pozycjonowanie strony miało wyraźny wpływ na sprzedaż.
PPC - Efekty
Poniżej prezentujemy efekt współpracy z zakresu Google Shopping z klientem X z branży BHP.
- Po dziewięciu miesiącach współpracy przychody ze sprzedaży wynosiły 85 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 976%.
- W witrynie sklepu odnotowano ponad 18 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 50 groszy.
- Podczas trwania współpracy sfinalizowano 276 transakcji, których średnia wartość wynosiła 309 PLN.


- Po trzech miesiącach współpracy przychody ze sprzedaży wynosiły 63,9 tys. PLN, przy ponoszonych kosztach miesięcznych na poziomie około 1,6 tys. PLN
- Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 1 293%.
- W witrynie sklepu odnotowano ponad 29 tys. kliknięć, a koszt pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 17 groszy.
- Podczas trwania współpracy sfinalizowano 451 transakcji, których średnia wartość wynosiła 142 PLN.