Obsługujemy wiele sklepów internetowej z branży: artykuły sportowe – od odżywek i zegarków sportowych, po profesjonalny sprzęt sportowy.
Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.
SEO - Efekty
Od listopada 2019 w naszym portfolio posiadamy sklep e-commerce z branży artykuły sportowe.W ramach działań SEO zajęliśmy się m.in.:
- Audytem strony i jego wdrożeniem,
- Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
- Analizą i obsługą profilu linkowego.

- Podczas naszej współpracy ilość transakcji wzrosła o 1 344%, a ich wartość o 1 576%
- Suma wartości transakcji z kwoty 2,8 tys. PLN w pierwszym miesiącu naszej obsługi wzrosła do 47 tys. PLN w maju 2020 r.
- Wzrosły również transakcje będące wynikiem SEO – zarówno pod względem ilościowym: o 1 663%%, jak również wartościowym: o 1 898%.
- Dynamicznie zwiększył się ruch organiczny w witrynie: o 825%.
- Na przestrzeni współpracy widoczny jest wzrost ilości wyszukiwań po słowach kluczowych zarówno w Top 10, 50 i 100.

Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak
i wartościowo).Tego typu transakcje, wynikające bezpośrednio z pozycjonowania,
stanowiły średnio ponad 50% wszystkich transakcji.Pozycjonowanie strony miało wyraźny wpływ na ruch. Ponad 50% wejść pochodziło z SEO.


PPC - Efekty
Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z jednym z naszych klientów z branży “akcesoria sportowe”.
- Kampanie prowadzimy od 21 lutego 2020 roku.
- Miesięczny budżet wynosi 1,3 tys. PLN.
- Przez ostatnie 6 miesięcy przychody ze sprzedaży wyniosły 78,6 tys. PLN.
- Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 1 012%.
- W witrynie sklepu odnotowano ponad 35,3 tys. kliknięć, a koszt
pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 22 grosze. - Przez 6 miesięcy sfinalizowano 491 transakcji, których średnia wartość wynosiła 160 PLN.
