Artykuły sportowe

Obsługujemy wiele sklepów internetowej z branży: artykuły sportowe – od odżywek i zegarków sportowych, po profesjonalny sprzęt sportowy.

Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.

SEO - Efekty

Od listopada 2019 w naszym portfolio posiadamy sklep e-commerce z branży artykuły sportowe.W ramach działań SEO zajęliśmy się m.in.:
  • Audytem strony i jego wdrożeniem,
  • Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
  • Analizą i obsługą profilu linkowego.
tabela
  • Podczas naszej współpracy ilość transakcji wzrosła o 1 344%, a ich wartość o 1 576%
  • Suma wartości transakcji z kwoty 2,8 tys. PLN w pierwszym miesiącu naszej obsługi wzrosła do 47 tys. PLN w maju 2020 r.
  • Wzrosły również transakcje będące wynikiem SEO – zarówno pod względem ilościowym: o 1 663%%, jak również wartościowym: o 1 898%.
  • Dynamicznie zwiększył się ruch organiczny w witrynie: o 825%.
  • Na przestrzeni współpracy widoczny jest wzrost ilości wyszukiwań po słowach kluczowych zarówno w Top 10, 50 i 100.
ilość transakcji
  • Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak
    i wartościowo).

  • Tego typu transakcje, wynikające bezpośrednio z pozycjonowania,
    stanowiły średnio ponad 50% wszystkich transakcji.

  • Pozycjonowanie strony miało wyraźny wpływ na ruch. Ponad 50% wejść pochodziło z SEO.

wartość transakcji
ruch w witrynie


PPC - Efekty

Poniżej prezentujemy efekty współpracy z zakresu Google Shopping z jednym z naszych klientów z branży “akcesoria sportowe”.

  • Kampanie prowadzimy od 21 lutego 2020 roku.
  • Miesięczny budżet wynosi 1,3 tys. PLN.
  • Przez ostatnie 6 miesięcy przychody ze sprzedaży wyniosły 78,6 tys. PLN.
  • Zwrot z inwestycji (ROAS) osiągnął poziom 1 012%.
  • W witrynie sklepu odnotowano ponad 35,3 tys. kliknięć, a koszt
    pojedynczego kliknięcia wynosił średnio 22 grosze.
  • Przez 6 miesięcy sfinalizowano 491 transakcji, których średnia wartość wynosiła 160 PLN.
wyniki ppc
kalendarz adwentowy