Współpracujemy ze sklepami internetowymi z branży: artykuły budowlane, które specjalizują się w narzędziach pomiarowych.
Poniżej Prezentujemy wyniki osiągnięte przez przykładowe sklepy po rozpoczęciu z nami współpracy.
SEO - Efekty
Jednym z naszych klientów od października 2019 r. jest sklep internetowy, sprzedający akcesoria budowlane.
W ramach działań SEO zajęliśmy się m.in.:
- Audytem strony i jego wdrożeniem,
- Obsługą copywriterską (tworzenie unikalnych treści, rozwijanie bloga,)
- Analizą i obsługą profilu linkowego.

- Podczas naszej współpracy ilość transakcji wzrosła o 856%, a ich wartość o 274%.
- Sklep w czerwcu 2020 zarobił 104 450 PLN, w porównaniu do rozpoczęcia działalności było to 26 razy więcej.
- Wzrosły również transakcje SEO – zarówno pod względem ilościowym: o 833%, jak również wartościowym: o 2 013% (z 4 tys PLN do prawie 60 tys PLN).
- Na przestrzeni współpracy widoczny jest wzrost fraz kluczowych w Top 10, 50 i 100.
- Dzięki temu ruch organiczny na witrynie zwiększył się o 101%.

- Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak i wartościowo). Na wykresach widać, że stanowi on średnio ponad połowę.
- Podobnie rozkłada się wykres
dla ruchu w witrynie. Ilość wejść,
wygenerowana z działań SEO
stanowi średnio ponad połowę
wszystkich wejść.

