Duże wzrosty wskaźników w branży beauty
Wzrosty wskaźników są konieczne dla realizacji zaplanowanych celów. Czy unikalna strategia SEO wystarczy?
Unikalna strategia SEO w przypadku tego klienta z branży beauty została oparta na zwiększeniu widoczności witryny. Takie działanie przełożyło się bezpośrednio na wzrost sprzedaży w ujęciu ilościowym i jakościowym, równocześnie zwiększając ilość finalizowanych transakcji. Założone cele mogły zostać osiągnięte dzięki wykorzystaniu prawidłowo dobranych fraz, co w konsekwencji spowodowało wzrost liczby odwiedzin w e-sklepie.
Strategia SEO dla branży beauty
Zwiększenie widoczności dzięki działaniom SEO
Pozwól się znaleźć! Odezwij się do nas – pomożemy Ci zrealizować zaplanowane cele!
Case study
SEO, czyli pozycjonowanie, to działanie długoterminowe
Na początku pracujemy nad wzrostem widoczności sklepu, który następnie przekłada się na wzrost sprzedaży.
- W przypadku naszego klienta z branży beauty sprzedaż wzrosła o 95% ilościowo oraz 104% wartościowo.
- Wzrosły również transakcje będące wynikiem SEO – zarówno pod względem ilościowym: o 453%, jak i wartościowym: o 396%.
- Nasi pozycjonerzy skupili się na jakościowych frazach z tzw. “długim ogonem”, które szybciej przełożą się na sprzedaż. W efekcie mimo, że łączna liczba fraz wzrosła jedynie o kilkadziesiąt procent, obserwujemy wzrost odwiedzin o 759% oraz wspomniany wzrost sprzedaży SEO o 396%.