Błyskawiczny wzrost sprzedaży w niszowej branży?
Unikalna strategia SEO pozwoliła na błyskawiczny wzrost sprzedaży w niszowej branży. Co zadecydowało o ostatecznym sukcesie?
BHP bez wątpienia należy do branż niszowych, jednak unikalna strategia SEO umożliwiła wzrost widoczności e-sklepu, a w konsekwencji – wpłynęła na efektywność sprzedaży. Zaplanowane działania, w tym także skuteczny dobór fraz, błyskawicznie znalazły odzwierciedlenie w bieżących trendach, a pozycjonowanie przyniosło oczekiwane rezultaty w zaledwie trzy miesiące!
Efekty naszej pracy
Unikalna strategia SEO dla branży BHP
W przypadku naszego klienta z branży BHP wzrost sprzedaży był widoczny już po trzech miesiącach.
SEO, czyli pozycjonowanie, to działania długoterminowe. Na początku pracujemy nad wzrostem widoczności sklepu, który następnie przekłada się na wzrost sprzedaży.
Case study
Wspólnie zaprojektujemy
sukces Twojego biznesu!
Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim e-sklepie? Zapoznaj się z naszą ofertą lub napisz do nas!
W przypadku branż niszowych, jaką jest BHP, skupiamy się na bardziej jakościowych frazach. Nasi pozycjonerzy zdecydowali się na zawężenie wyszukiwanych słów do fraz najbardziej jakościowych, które szybciej przełożą się na sprzedaż.
- W tym przypadku, mimo, że liczba fraz wzrosła o kilka procent, to wartość transakcji SEO wzrosła pod względem ilościowym: o 92%, jak również wartościowym: o 95%.
- Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak i wartościowo).
- Tego typu transakcje, wynikające bezpośrednio z pozycjonowania, stanowiły średnio ponad 90% wszystkich transakcji.
- Pozycjonowanie strony miało wyraźny wpływ na sprzedaż.