Efekty naszej pracy

Unikalna strategia SEO dla branży BHP

W przypadku naszego klienta z branży BHP wzrost sprzedaży był widoczny już po trzech miesiącach.

SEO, czyli pozycjonowanie, to działania długoterminowe. Na początku pracujemy nad wzrostem widoczności sklepu, który następnie przekłada się na wzrost sprzedaży.

Case study

Wspólnie zaprojektujemy
sukces Twojego biznesu!

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim e-sklepie? Zapoznaj się z naszą ofertą lub napisz do nas!

W przypadku branż niszowych, jaką jest BHP, skupiamy się na bardziej jakościowych frazach. Nasi pozycjonerzy zdecydowali się na zawężenie wyszukiwanych słów do fraz najbardziej jakościowych, które szybciej przełożą się na sprzedaż.

  • W tym przypadku, mimo, że liczba fraz wzrosła o kilka procent, to wartość transakcji SEO wzrosła pod względem ilościowym: o 92%, jak również wartościowym: o 95%.
  • Warto zwrócić uwagę na udział transakcji będących wynikiem SEO we wszystkich transakcjach na stronie (zarówno ilościowo jak i wartościowo).
  • Tego typu transakcje, wynikające bezpośrednio z pozycjonowania, stanowiły średnio ponad 90% wszystkich transakcji.
  • Pozycjonowanie strony miało wyraźny wpływ na sprzedaż.