Z pewnością miałeś już do czynienia z reklamami produktowymi Google – jako ich odbiorca lub/i twórca kampanii. Jednak czy zdajesz sobie sprawę z tego, że to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję Twoich produktów w sieci? Mało tego, teraz wykorzystując Google Shopping Comparison Services jesteś w stanie zwiększyć efektywność tej metody i uzyskać jeszcze lepsze wyniki przy niższych stawkach CPC!
Czym są Comparison Shopping Services?
Jeszcze do niedawna decydując się na uruchomienie reklam produktowych mogłeś korzystać wyłącznie z Google Shopping (Zakupy Google). A Twoje produkty były wyświetlane w wyszukiwarce w ramach jednej porównywarki cen.
Wiele zmieniło się w momencie nałożenia na Google kary w 2017 roku przez UE za łamanie przepisów antymonopolowych. Miało ono polegać na promowaniu w wynikach wyszukiwania własnych porównań cenowych i pogarszaniu pozycji konkurentów, jak stwierdziła komisarz UE ds. konkurencji Margrethe Vesta. Kara poskutkowała tym, że Google umożliwił innym usługodawcom dołączenie do programu partnerskiego CSS z własną porównywarką (wspomniany Comparison Shopping Services).
Jak to wygląda w praktyce?

Największe zalety korzystania z CSS
CSS pozwala skutecznie wykorzystać potencjał reklam produktowych, poprzez promocję konkretnych towarów i usług, a następnie przekierowanie użytkowników wprost do Twojego e-sklepu. Co w konsekwencji daje Ci większe zainteresowanie produktami i analogicznie większe zyski.
Jedną z największych zalet tego rozwiązania są niższe stawki CPC – nawet o 20%! Skąd taka obniżka? Ponieważ jako partner CSS oferujemy własną usługę porównywania cen, niezależnie od usługi Zakupy Google, a zatem nie musimy opłacać dodatkowych marż technologicznych wobec Google.
Jakie korzyści możesz osiągnąć, korzystając ze wsparcia certyfikowanego partnera CSS?
Decydując się na wsparcie certyfikowanego partnera CSS, możesz w pełni wykorzystać potencjał reklam produktowych. Zyskujesz pewność, że Twoja kampania zostanie w prawidłowy sposób uruchomiona i zoptymalizowana, byś mógł osiągać jak najlepsze wyniki.
Dodatkowo szukając certyfikowanego partnera CSS zwróć uwagę na to, by ten oferował zoptymalizowanie Twojego e-sklepu pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO). Dlaczego? Ponieważ taka intensyfikacja działań przyniesie Ci maksymalnie korzystne rezultaty!
Postaw na wsparcie Comparison Shopping Partner by uzyskać jeszcze lepsze wyniki!
Od teraz nasza agencja znajduje się wśród zaledwie 105 usługodawców na świecie, którzy należą do programu partnerskiego CSS. Nareszcie możemy pochwalić się tym, że Netmove otrzymał status Comparison Shopping Partner! Jesteśmy więc w stanie kompleksowo zająć się Twoją kampanią i wygenerować świetne wyniki.
Nasz tytuł partnerski, to korzyści przede wszystkim dla Ciebie!

Podobne wpisy
Firma na Facebooku – wskazówki dla początkujących
Spis treści: 1. Po co prowadzić profil...
13 porad dla właścicieli e-sklepów i początkujących copywriterów
Tworząc tekst na firmowego bloga, warto...